• 19-07-2024, 21:19:58
    #10
    Growth Manager
    yazdığınız hangi "eylem" (mesaj silinmesi, -trade silinmesi vs.) kurumsal üyelere özel hocam?
  • 19-07-2024, 21:46:34
    #11
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdığınız hangi "eylem" (mesaj silinmesi, -trade silinmesi vs.) kurumsal üyelere özel hocam?
    Yazdığım o mesajın neresinde kurumsal üyelere özel demişim?
  • 19-07-2024, 21:51:05
    #12
    Growth Manager
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığım o mesajın neresinde kurumsal üyelere özel demişim?
    başlık kurumsal üyelere dair açılmış, konu içeriğindeki yaptırımların nerdeyse hepsi kurumsal üyelere özel gibi duruyor ve ağır ithamlar.

    bunların hepsi üyeler için de geçerli olan şeyler.
  • 19-07-2024, 22:01:16
    #13
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık kurumsal üyelere dair açılmış, konu içeriğindeki yaptırımların nerdeyse hepsi kurumsal üyelere özel gibi duruyor ve ağır ithamlar.

    bunların hepsi üyeler için de geçerli olan şeyler.
    Ben kurumsal hangi üyeyle çalıştıysam birebir aynısını yaşadım. Hiç sekmedi 1 tane bile olmadı o yüzden öyle başlık açtım bu benim yaşadıklarım. O kısım kurumsal üyelere özel değildi. Yani şikayet etsekte geri ödeme alsakta mağduriyetimiz giderilmiyor tam olarak demek istedim. her üye için geçerli evet
  • 20-07-2024, 00:08:42
    #14
    Kurumsallıkla alakası olduğunu düşünmüyorum.
    Normal üyelerde de sıkıntı oluyor çoğu zaman.
    Ben suçu müşterilerde ararım.
    Bende forumda bir çok kişiden hizmet aldım.
    Yorumlara bir bakıyorum resmen o işin doktorasını yapmış.
    Şöyle yaptı, böyle yaptı, şöyle ilgilendi, şu kadar kazandırdı vs.
    Hatta forumda bayağı popüler birisine meta reklam açtırdım.
    Sitemde de Facebook pixel vardı.
    Dedim ki onu da kullanıp kitleyi hedefleyebilirsin.
    Yok gerek yok dedi.
    Bir miktar da para harcadık ve hem maliyetler aşırı yüksekti hem de gelen kitle anında geri çıkıyordu siteden.
    Mecburen reklamı durdurduk.
    İlk dakikadan itibaren müşteri gelsin diyemem ama giren de 3 saniye durup çıkmaz ya.
    Sonrasında ilgilenmedi bile.
    Nasıl yapsak acaba, başka yöntem mi denesem, hedeflemeyi mi değiştirelim vs hiç bir şey demedi.
    Nasılsa parasını aldı.
    Dediğiniz gibi negatif yorum yapamıyorsunuz, -trade atıyorsunuz mağduriyet giderilince (mesele sadece para değil, müşteri kaybına da neden oluyor) siliniyor.
    Buda ister istemez birilerini cesaretlendiriyor.
    En azından negatif trade alanların mağduriyeti giderdiği gösterilse yada onlar nört e dönse herkes ona göre ticaret yapar.
    Müşteriler de daha işin başında yorum da yazmasın artık.
    Bir hizmeti al dene, bir bak bakalım hemen övme.
    Zaten bunlar yüzünden oluşuyor bu mağduriyetler.
    Gereksiz övülme olmasa -trade e de gerek kalmayacak.
  • 20-07-2024, 18:26:59
    #15
    Genel olarak iş yapan kitlede sorun var.
    Kimse kusura bakmasın ama eski kalite yok. Herkes ölü fiyat verip iş almaya çalışıyor ve verdiği fiyatlar işi yapmaya değecek miktarlar değil.
    Bu yüzden elinde iş varken daha fazla iş almaları gerekiyor, hepsinden biraz yapıp müşteriyi oyalamaya çalışırken hiçbir işi bitiremiyorlar.
    Ne zaman R10 Ticaret puanlarını silmezse, şikayet konularını iade yapıldı diye kapatıp/silmezse bu olay düzelir.
    Yeni bir özellik getirecekler, şikayet kaynaklı tamamlanmayan iş için iade yapıldı ise kişinin profiline eklenecek.
    Ticaret puanı gözüküyor gibi,
    Son 1 ayda 5 işi yarım bıraktı
    Son 6 ayda 18 işi yarım bıraktı veya iade etti gibi profilinde gözükse herkes ayağını denk alır.
  • 21-07-2024, 09:47:03
    #16
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsallıkla alakası olduğunu düşünmüyorum.
    Normal üyelerde de sıkıntı oluyor çoğu zaman.
    Ben suçu müşterilerde ararım.
    Bende forumda bir çok kişiden hizmet aldım.
    Yorumlara bir bakıyorum resmen o işin doktorasını yapmış.
    Şöyle yaptı, böyle yaptı, şöyle ilgilendi, şu kadar kazandırdı vs.
    Hatta forumda bayağı popüler birisine meta reklam açtırdım.
    Sitemde de Facebook pixel vardı.
    Dedim ki onu da kullanıp kitleyi hedefleyebilirsin.
    Yok gerek yok dedi.
    Bir miktar da para harcadık ve hem maliyetler aşırı yüksekti hem de gelen kitle anında geri çıkıyordu siteden.
    Mecburen reklamı durdurduk.
    İlk dakikadan itibaren müşteri gelsin diyemem ama giren de 3 saniye durup çıkmaz ya.
    Sonrasında ilgilenmedi bile.
    Nasıl yapsak acaba, başka yöntem mi denesem, hedeflemeyi mi değiştirelim vs hiç bir şey demedi.
    Nasılsa parasını aldı.
    Dediğiniz gibi negatif yorum yapamıyorsunuz, -trade atıyorsunuz mağduriyet giderilince (mesele sadece para değil, müşteri kaybına da neden oluyor) siliniyor.
    Buda ister istemez birilerini cesaretlendiriyor.
    En azından negatif trade alanların mağduriyeti giderdiği gösterilse yada onlar nört e dönse herkes ona göre ticaret yapar.
    Müşteriler de daha işin başında yorum da yazmasın artık.
    Bir hizmeti al dene, bir bak bakalım hemen övme.
    Zaten bunlar yüzünden oluşuyor bu mağduriyetler.
    Gereksiz övülme olmasa -trade e de gerek kalmayacak.
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak iş yapan kitlede sorun var.
    Kimse kusura bakmasın ama eski kalite yok. Herkes ölü fiyat verip iş almaya çalışıyor ve verdiği fiyatlar işi yapmaya değecek miktarlar değil.
    Bu yüzden elinde iş varken daha fazla iş almaları gerekiyor, hepsinden biraz yapıp müşteriyi oyalamaya çalışırken hiçbir işi bitiremiyorlar.
    Ne zaman R10 Ticaret puanlarını silmezse, şikayet konularını iade yapıldı diye kapatıp/silmezse bu olay düzelir.
    Yeni bir özellik getirecekler, şikayet kaynaklı tamamlanmayan iş için iade yapıldı ise kişinin profiline eklenecek.
    Ticaret puanı gözüküyor gibi,
    Son 1 ayda 5 işi yarım bıraktı
    Son 6 ayda 18 işi yarım bıraktı veya iade etti gibi profilinde gözükse herkes ayağını denk alır.
    Kesinlikle böyle özellikler gelmeli. Şuan herkesin profili yüzde 100 olumlu ticaretle dolu ama kaç işi yarım bıraktı. Müşterilerni kaç gün oyaladı bunları bilirsek ona göre hareket ederiz. Trade sadece *********** mı değil mi onu anlamak içi verilmemeli. Trade işini kaliteli yapıyor mu yapmıyor mu onu anlayabileceğimiz bir şey olmalı. İyi ben bir şey satayım yüzlerce kişiye sonra onu göndermeyim aldığım paray faizde işleteyim sonra herkese iade yapayım mis gibi yüzde 100 trade ile devam edeyim
  • 21-07-2024, 11:08:47
    #17
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak iş yapan kitlede sorun var.
    Kimse kusura bakmasın ama eski kalite yok. Herkes ölü fiyat verip iş almaya çalışıyor ve verdiği fiyatlar işi yapmaya değecek miktarlar değil.
    Bu yüzden elinde iş varken daha fazla iş almaları gerekiyor, hepsinden biraz yapıp müşteriyi oyalamaya çalışırken hiçbir işi bitiremiyorlar.
    Ne zaman R10 Ticaret puanlarını silmezse, şikayet konularını iade yapıldı diye kapatıp/silmezse bu olay düzelir.
    Yeni bir özellik getirecekler, şikayet kaynaklı tamamlanmayan iş için iade yapıldı ise kişinin profiline eklenecek.
    Ticaret puanı gözüküyor gibi,
    Son 1 ayda 5 işi yarım bıraktı
    Son 6 ayda 18 işi yarım bıraktı veya iade etti gibi profilinde gözükse herkes ayağını denk alır.
    Böyle olursa ticaret de artar forumda.
    Çünkü çoğu kişi acaba sorun yaşar mıyım diye düşünüyor iş vermekten vazgeçebiliyor.