Kurumsallıkla alakası olduğunu düşünmüyorum.
Normal üyelerde de sıkıntı oluyor çoğu zaman.
Ben suçu müşterilerde ararım.
Bende forumda bir çok kişiden hizmet aldım.
Yorumlara bir bakıyorum resmen o işin doktorasını yapmış.
Şöyle yaptı, böyle yaptı, şöyle ilgilendi, şu kadar kazandırdı vs.
Hatta forumda bayağı popüler birisine meta reklam açtırdım.
Sitemde de Facebook pixel vardı.
Dedim ki onu da kullanıp kitleyi hedefleyebilirsin.
Yok gerek yok dedi.
Bir miktar da para harcadık ve hem maliyetler aşırı yüksekti hem de gelen kitle anında geri çıkıyordu siteden.
Mecburen reklamı durdurduk.
İlk dakikadan itibaren müşteri gelsin diyemem ama giren de 3 saniye durup çıkmaz ya.
Sonrasında ilgilenmedi bile.
Nasıl yapsak acaba, başka yöntem mi denesem, hedeflemeyi mi değiştirelim vs hiç bir şey demedi.
Nasılsa parasını aldı.
Dediğiniz gibi negatif yorum yapamıyorsunuz, -trade atıyorsunuz mağduriyet giderilince (mesele sadece para değil, müşteri kaybına da neden oluyor) siliniyor.
Buda ister istemez birilerini cesaretlendiriyor.
En azından negatif trade alanların mağduriyeti giderdiği gösterilse yada onlar nört e dönse herkes ona göre ticaret yapar.
Müşteriler de daha işin başında yorum da yazmasın artık.
Bir hizmeti al dene, bir bak bakalım hemen övme.
Zaten bunlar yüzünden oluşuyor bu mağduriyetler.
Gereksiz övülme olmasa -trade e de gerek kalmayacak.