başlık kurumsal üyelere dair açılmış, konu içeriğindeki yaptırımların nerdeyse hepsi kurumsal üyelere özel gibi duruyor ve ağır ithamlar.
bunların hepsi üyeler için de geçerli olan şeyler.
Ben kurumsal hangi üyeyle çalıştıysam birebir aynısını yaşadım. Hiç sekmedi 1 tane bile olmadı o yüzden öyle başlık açtım bu benim yaşadıklarım. O kısım kurumsal üyelere özel değildi. Yani şikayet etsekte geri ödeme alsakta mağduriyetimiz giderilmiyor tam olarak demek istedim. her üye için geçerli evet