Genel olarak iş yapan kitlede sorun var.
Kimse kusura bakmasın ama eski kalite yok. Herkes ölü fiyat verip iş almaya çalışıyor ve verdiği fiyatlar işi yapmaya değecek miktarlar değil.
Bu yüzden elinde iş varken daha fazla iş almaları gerekiyor, hepsinden biraz yapıp müşteriyi oyalamaya çalışırken hiçbir işi bitiremiyorlar.
Ne zaman R10 Ticaret puanlarını silmezse, şikayet konularını iade yapıldı diye kapatıp/silmezse bu olay düzelir.
Yeni bir özellik getirecekler, şikayet kaynaklı tamamlanmayan iş için iade yapıldı ise kişinin profiline eklenecek.
Ticaret puanı gözüküyor gibi,
Son 1 ayda 5 işi yarım bıraktı
Son 6 ayda 18 işi yarım bıraktı veya iade etti gibi profilinde gözükse herkes ayağını denk alır.