Gelecek ay evleniyorum ve eşimdede araba var ben şirket arabasıdaalabilirim çalıştığım şirketten, eşim işe gidereken kendi arabasını kullanıyor acıkcası onun arabası yani ama bi eve iki araç masraflı olacağından aracımı birazda hızlı gitsin diye baya kırıp yazdım ve pazartesi birine 1045 e gidiyor. 9 gündür ilanda çok mesaj geldi. Sizce bu aracı bu şekilde satıp altın yada euro şeklinde saklamakmı yoksa araba kalmalımı? Fikirlerinizi merak ediyorum teşekkürler.
ilan: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80751369/detay
Aracımı 100 bin zararına satıyorum sizce satmalımıyım?
53
●4.638
- 19-07-2024, 16:53:35Şimdi şöyle. Bu iş biraz göreceli. Şimdi bu tarz bir arabaya sahip erkek arabaları seviyordur ve her zaman kendi aracı olsun ister. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum
Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.

Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.