• 19-07-2024, 16:46:26
    #1
    Gelecek ay evleniyorum ve eşimdede araba var ben şirket arabasıdaalabilirim çalıştığım şirketten, eşim işe gidereken kendi arabasını kullanıyor acıkcası onun arabası yani ama bi eve iki araç masraflı olacağından aracımı birazda hızlı gitsin diye baya kırıp yazdım ve pazartesi birine 1045 e gidiyor. 9 gündür ilanda çok mesaj geldi. Sizce bu aracı bu şekilde satıp altın yada euro şeklinde saklamakmı yoksa araba kalmalımı? Fikirlerinizi merak ediyorum teşekkürler.
    ilan: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80751369/detay
  • 19-07-2024, 16:47:52
    #2
    Altın - Dolar - Euro 3'e bölerek riski de bölmüş olursunuz.
  • 19-07-2024, 16:48:08
    #3
    km de iyi, garaj arabası yapıp beklemenizi öneririm aciliyetiniz yok anladığım kadarıyla.
  • 19-07-2024, 16:50:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle bu haliyle kalmalı satmayın bekleyin hocam
  • 19-07-2024, 16:50:39
    #5
    sağdan kazalı aracınız fiyat piyasaya göre gayet normal
  • 19-07-2024, 16:50:50
    #6
    Envicti ile Güvenle Barın
    miss gibi araba, miss gibi fiyat. param olsa kaçırmazdım doğrusu. Alıcısına hayırlı olsun ama araba piyasası çok durgun. Satsanız da çok zararda olmazsınız emin olun.
  • 19-07-2024, 16:51:28
    #7
    Hiç uğraşma keyfine bin o araca sahip olmak isteyen gençler var 😃
  • 19-07-2024, 16:53:35
    #8
    Şimdi şöyle. Bu iş biraz göreceli. Şimdi bu tarz bir arabaya sahip erkek arabaları seviyordur ve her zaman kendi aracı olsun ister. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.
  • 19-07-2024, 16:53:45
    #9
    manuel olmasa dursun da manuel araba her geçen gün daha zor satılıyor hocam artık