Gelecek ay evleniyorum ve eşimdede araba var ben şirket arabasıdaalabilirim çalıştığım şirketten, eşim işe gidereken kendi arabasını kullanıyor acıkcası onun arabası yani ama bi eve iki araç masraflı olacağından aracımı birazda hızlı gitsin diye baya kırıp yazdım ve pazartesi birine 1045 e gidiyor. 9 gündür ilanda çok mesaj geldi. Sizce bu aracı bu şekilde satıp altın yada euro şeklinde saklamakmı yoksa araba kalmalımı? Fikirlerinizi merak ediyorum teşekkürler.
ilan: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80751369/detay