Şimdi şöyle. Bu iş biraz göreceli. Şimdi bu tarz bir arabaya sahip erkek arabaları seviyordur ve her zaman kendi aracı olsun ister. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum

Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.