• 19-07-2024, 22:17:44
    #28
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını yazacaktım ek olarak ben olsam vadeliye koyar her ay gelen parayla döviz alır riski bölerdim.
    değişik bi fikir ama aldığım duyumlara göre eylüle kalmaz faizler düşürülecek, düşer düşmez biliyorsunuzki dolar euro altın araba ev yine tırmanacak, tl vadeli olan param riskte kalacak, aslında 1m aylık 40 civarı getiriyor, yanan o an zaten bu 40 olacak sanırım, tabi faizle birlikte aracım olacak 1150 den 1250 benim zarar 250 ye çıkacak, abi öyle bi dönemdeyizki yarın ne olacak kestiremiyoruz...
    En doğrusu yastık altı altın galiba full oraya yatırmak...
  • 19-07-2024, 22:21:16
    #29
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi şöyle. Bu iş biraz göreceli. Şimdi bu tarz bir arabaya sahip erkek arabaları seviyordur ve her zaman kendi aracı olsun ister. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.
    reis elim varmıyor zaten satmamak için sebep arıyorum, manueli bu araçta başka seviye oluyo cidden, araba için evliliğimi bile gözden geçirdim anlık neyse ok yaydan çıktı.
  • 19-07-2024, 22:44:30
    #30
    mantık basit. bi aceleniz yok ama 100 bin altına koymaya çalışıyorsunuz. 20-30 da pazarlık olur. kafadan -130 bin zarar.
    satmayın ama illa satacaksanız normal fiyatından koyun.
  • 19-07-2024, 23:02:12
    #31
    💚 R10.NET 💚
    Altın + dolar + repo + vadeli hesap. 4'e bölün.
  • 19-07-2024, 23:04:50
    #32
    Aciliyet olursa fiyat kırılır derdinize ne oldu çekin köşeye piyasa değerine guncelleyin fiyatı 100k az para mı
  • 20-07-2024, 00:12:30
    #33
    Araç hem manuel hem de sağdan kazalı. Zaten olması gereken fiyatı yazmışsınız. Faizler bu durumdayken 1 milyona da satsanız bence zor satarsınız. 1 Milyon verdikten sonra gider otomatik alırım. Tabi bu benim tercihim.
  • 20-07-2024, 00:40:41
    #34
    100k altı diyince bakayım dedim piyasa fiyatı zaten
  • 20-07-2024, 02:38:03
    #35
    fiyat normal zaten
  • 20-07-2024, 03:22:39
    #36
    Hhahaha hocam favorilemiştim bende R10'dan olacağınızı hiç düşünmedim. Merakımdan soruyorum niye manuel aldınız hocam?