JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını yazacaktım ek olarak ben olsam vadeliye koyar her ay gelen parayla döviz alır riski bölerdim.
değişik bi fikir ama aldığım duyumlara göre eylüle kalmaz faizler düşürülecek, düşer düşmez biliyorsunuzki dolar euro altın araba ev yine tırmanacak, tl vadeli olan param riskte kalacak, aslında 1m aylık 40 civarı getiriyor, yanan o an zaten bu 40 olacak sanırım, tabi faizle birlikte aracım olacak 1150 den 1250 benim zarar 250 ye çıkacak, abi öyle bi dönemdeyizki yarın ne olacak kestiremiyoruz...
En doğrusu yastık altı altın galiba full oraya yatırmak...