serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi şöyle. Bu iş biraz göreceli. Şimdi bu tarz bir arabaya sahip erkek arabaları seviyordur ve her zaman kendi aracı olsun ister. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum Ama tabi ki bence ev arabadan daha önemli. Eşinizin arabası varsa ve sizde şirket aracıyla sıkıntı yaşamayacaksanız satmanız iyi olacaktır. Ben olsam öyle yapardım. Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.
reis elim varmıyor zaten satmamak için sebep arıyorum, manueli bu araçta başka seviye oluyo cidden, araba için evliliğimi bile gözden geçirdim anlık neyse ok yaydan çıktı.