• 16-07-2024, 10:25:23
    #1
    Merhabalar

    Daha önce vakıfbanktan %5 faizle 400bin çekip 1 ay sonra ödediğimde 22bin Tl faiz ödemiştim.
    Geçtiğimiz ay ziraatten 60bin Tl çekip dün ödeme yaptım ama benden 14800 Tl faiz aldı.
    Hesaplama yapıyorum 4bin liralı geçmemesi gerekiyor. bir yanlışlık mı var yoksa ben mi yanlış hesaplıyorum
  • 16-07-2024, 10:29:28
    #2
    Eğer parayı çektiniz ve hesap 30 gün boyunca - de ise 3900 faiz alması gerek. Ama siz gün içinde yatırıp çekme işlemim yaptıysanız o işlemlerin hepsini + gün olarak sayar.
  • 16-07-2024, 10:30:53
    #3
    vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer parayı çektiniz ve hesap 30 gün boyunca - de ise 3900 faiz alması gerek. Ama siz gün içinde yatırıp çekme işlemim yaptıysanız o işlemlerin hepsini + gün olarak sayar.
    1 aylık süreç boyunca borcum sabit 60bin olarak kalmadı. bazen -70bin. bazen -10bin oluyordu. bu durumda zaten 3900den daha az ödemem gerekmiyor mu ?
  • 16-07-2024, 10:33:19
    #4
    Eğer kmh limitinize sürekli para yatırma çekme işlemi yaparsanız o işlemleri + gün hesaplıyor. Mesela gün içinde 60 çektin sonra yatırdın sonra bir daha çektin o zaman 2 günlük faiz ödersiniz.