Merhabalar

Daha önce vakıfbanktan %5 faizle 400bin çekip 1 ay sonra ödediğimde 22bin Tl faiz ödemiştim.
Geçtiğimiz ay ziraatten 60bin Tl çekip dün ödeme yaptım ama benden 14800 Tl faiz aldı.
Hesaplama yapıyorum 4bin liralı geçmemesi gerekiyor. bir yanlışlık mı var yoksa ben mi yanlış hesaplıyorum