Eğer parayı çektiniz ve hesap 30 gün boyunca - de ise 3900 faiz alması gerek. Ama siz gün içinde yatırıp çekme işlemim yaptıysanız o işlemlerin hepsini + gün olarak sayar.
1 aylık süreç boyunca borcum sabit 60bin olarak kalmadı. bazen -70bin. bazen -10bin oluyordu. bu durumda zaten 3900den daha az ödemem gerekmiyor mu ?