arkadaşlar ben düne kadar bir aile lokantasında komi olarak çalışıyordum 10 12 saat mesai yapıp 500 liraya mecbur kalıyorum müdüre rest çekip işten ayrıldım ve son paramla gittiğim pavyonda tesadüfen işe girdim
ilk başta bir korku vardı tabii sahroşlar kavga çıkarırmı yaralanırmıyım belki de daha kötüsü vb. lakin 1. haftamı doldurdum hesapladığıma göre günlük ortalama 3.5 bin lira bir kazancım olmuş ay'a vurursak aylık 100 bin lira civarı bir para yapıyor iş asla sıkıcı değil her gün dansözler çıkıyor oyun havaları müşteriler sahroş olunca dava sevecen oluyor servis yaptığım masadaki adam cebime bir tomar para koyup kafamı okşuyor eğer sizde zor durumdaysanız şehrinizdeki en yakın pavyona başvurun derim
(istiyen olursa günlük kazancımı ve yaşadıklarımı konu üzerinde güncelleyebilirim)
Ayrıca bu gün 5350 tl bahşiş ve 750 tl günlük aldım
Pavyonda çalışmak | bilgilendirme ve kariyer hedefi
71
●8.942
- 09-07-2024, 03:52:31başarıların daim olsun. konum neresi.TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2024, 04:01:08ve genelde sadece 20k vergi öder aylıkbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2024, 04:01:21Henüz 1 ay çalışmadım ne olur belli olmaz şuan kasada 25k civarı para varEstawky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam göz ucuyla baktığım kadarıyla en ucuz kapatan masa 35 binle kapatıyor 200 300 bin lira hesap ödeyenler olmuş (masaya kadın çağırma, konfeti vb. ile)baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-07-2024, 04:03:12hayırlı kazançların olsun hocam, bazı iş modelleri ekstra bahşiş kazancı sağlıyor pavyon sektörü onlardan biri demek kiTheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
