TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ben düne kadar bir aile lokantasında komi olarak çalışıyordum 10 12 saat mesai yapıp 500 liraya mecbur kalıyorum müdüre rest çekip işten ayrıldım ve son paramla gittiğim pavyonda tesadüfen işe girdim
ilk başta bir korku vardı tabii sahroşlar kavga çıkarırmı yaralanırmıyım belki de daha kötüsü vb. lakin 1. haftamı doldurdum hesapladığıma göre günlük ortalama 3.5 bin lira bir kazancım olmuş ay'a vurursak aylık 100 bin lira civarı bir para yapıyor iş asla sıkıcı değil her gün dansözler çıkıyor oyun havaları müşteriler sahroş olunca dava sevecen oluyor servis yaptığım masadaki adam cebime bir tomar para koyup kafamı okşuyor eğer sizde zor durumdaysanız şehrinizdeki en yakın pavyona başvurun derim

(istiyen olursa günlük kazancımı ve yaşadıklarımı konu üzerinde güncelleyebilirim)
başarıların daim olsun. konum neresi.