Son paramla pavyona gidip; aylık 100k kazanç sağladım
Henüz 1 ay çalışmadım ne olur belli olmaz şuan kasada 25k civarı para var
Sadece çalışan 1 işçinin kazancı bu kadarsa patronunkini düşünmek istemiyorum.
hocam göz ucuyla baktığım kadarıyla en ucuz kapatan masa 35 binle kapatıyor 200 300 bin lira hesap ödeyenler olmuş (masaya kadın çağırma, konfeti vb. ile)