• 03-07-2024, 10:06:14
    #28
    İçeriği değiştirmişler yetmez mi
  • 03-07-2024, 10:10:08
    #29
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir sorun görmüyorum. Amerika'yı yeniden keşfetmenin lüzmu yok. Gayet kullanılabilir.
    60$'a tema alınıp 10.000$ fatura kesilmesiyse benim için de sorun yok hocam
  • 03-07-2024, 10:42:30
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, az önce farkettim. OSYM'nin sitesi değişmiş. Kullanılan tema Themeforest'ten alınmış hazır bir tema
    Entereasan olan şu; Temayı aldıkları gibi aynı şablonu kullanmışlar. Tasarımsal hç müdahale etmemişler

    OSYM:https://www.osym.gov.tr/
    ALDIKLARI TEMA :https://apexa-html-demo.netlify.app/index-2 (TEMA LİNKİ)


    Hocam acaba "TASARIM YENİLEME ÜCRETİ" ne kadar tutmuştur 😅
  • 03-07-2024, 11:06:39
    #31
    Sorun hazır tema alınıp alınmaması değil. Acaba ihale usulü mü site güncelleme oldu yoksa ösym nin kendi yazılımcıları mı aldı. Ösym kendi yazılımcıları ise bence sorun yok tema kullanışlı. İhale usulü ise diğer bir soru düşük ücretli bir ihaleyse yine sorun yok. Devlet kurumunu zan altında bırakmamak için cimerden bir sormak gerekli.
  • 03-07-2024, 11:08:47
    #32
    Şöyle kod yapısı incelenip kalitesi yeterliyse kullanılabilir ancak yazılımcı arkadaşın bunu kaç paraya ösymye yaptıgı sorusu geliyor aklıma 59dolara al 5000e sat yaptıysa vay halimize
  • 03-07-2024, 12:34:08
    #33
    Garip geldi. Daha iyisi yapılabilirdi.
  • 03-07-2024, 12:52:23
    #34
    Sebebi belli bu işi yaptıran osym yöneticisi işine torpille atandığı için sonuç bu gerçek bir müdür olsaydı işi bilen o kadar paraya hazır template ile dolandırılmazdı.
  • 03-07-2024, 13:59:49
    #35
    Normal bunlar
    Ben belediyenin sitesini w@rez wordpress tema ile yapmış adam gördüm
    Şaşırtmıyor

    Gözümle görmesem inanmazdım virüslü siteden indirmişti 😀
    Denetim mekanizması yok ki hiç bir alanda Türkiye de, kağıt üzerinde var denetleyen yok
  • 03-07-2024, 14:23:36
    #36
    Tema 10 dolar devletten alınan 10 milyon ohhh