Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, az önce farkettim. OSYM'nin sitesi değişmiş. Kullanılan tema Themeforest'ten alınmış hazır bir tema
Entereasan olan şu; Temayı aldıkları gibi aynı şablonu kullanmışlar. Tasarımsal hç müdahale etmemişler

OSYM:https://www.osym.gov.tr/
ALDIKLARI TEMA :https://apexa-html-demo.netlify.app/index-2 (TEMA LİNKİ)


Hocam acaba "TASARIM YENİLEME ÜCRETİ" ne kadar tutmuştur 😅