OSYM'nin Yeni Sitesinde Hazır Html Tasarım Kullanılmış!
37
●3.756
- 03-07-2024, 10:10:0860$'a tema alınıp 10.000$ fatura kesilmesiyse benim için de sorun yok hocamtristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2024, 10:42:30Hocam acaba "TASARIM YENİLEME ÜCRETİ" ne kadar tutmuştur 😅Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2024, 11:06:39Sorun hazır tema alınıp alınmaması değil. Acaba ihale usulü mü site güncelleme oldu yoksa ösym nin kendi yazılımcıları mı aldı. Ösym kendi yazılımcıları ise bence sorun yok tema kullanışlı. İhale usulü ise diğer bir soru düşük ücretli bir ihaleyse yine sorun yok. Devlet kurumunu zan altında bırakmamak için cimerden bir sormak gerekli.
