• 02-07-2024, 21:28:44
    #19
    Enes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba Bu İşi yapan firma veya ekip ne kadar para aldı
    yedi sülalesine yetecek kadar almışlardır
  • 02-07-2024, 21:29:53
    #20
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı bir firmaya milyonlar ödemek yerine kendi içerisinde hazır template lisansı alıp geliştirdilerse herhangi bir sorun göremiyorum. Ancak milyonların döndüğü bir ihalede yazılım ekibi hazır template kullandıysa ayıptır, herkes biliyorki bir yazılım şirketi OSYM'nin sitesi için milyonlarca TL teklif verecektir.
    Kesinlikle ben de bunu yazacaktım. Kendi içlerinde yaptılarsa, çokta sıkıntı değil ama kendi içlerinde yaptıklarına zerre imkan vermiyorum.
  • 02-07-2024, 22:09:27
    #21
    Ben bir sorun görüyorum, aynı temayı kullanıp sahte sitelere çok rahat yönlendirebilirler. Ek olarak o kadar ciddi bütçelerle 50 dolarlık temaya düşmekte itibardan tasarruf edildiğini gösterir.
  • 02-07-2024, 22:49:54
    #22
    Ben 112 acil web sitesini ne kadar yaptıklarını bilgi edinme kanunu çerçevesinde sormuştum. Bana verdikleri cevap birden fazla Hizmeti içeren ihale yapıldığı için sadece Web sitesi için verilen tutar bulunmamaktadır.
  • 02-07-2024, 23:21:21
    #23
    Uçuk kaçık rakamlar dönmediyse bir sorun göremiyorum gayet yerinde olmuş.
  • 03-07-2024, 00:35:47
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 dolar hocam template
    Adamlar liyakatına göre ihaleyi almamışlar zaten. Eş dost akrabaya vermişlerdir. Devletin malı deniz yemeyen domuz misali gibi.
    Şuanki tüm iktidar yanlısı kurumlar bu şekilde yönetiliyor.
  • 03-07-2024, 00:43:49
    #25
    https://www.adasoft.com.tr/TR,53/wiy-referanslari.html

    tasarımı kendi panellerine giydirip bitirmişler işi herhalde sanıyorum, bence ütopik paralar dönmediyse mantıklı olmuş tema alıp yapmaları
  • 03-07-2024, 00:57:32
    #26
    İşte sıkıntı burada. Onlar istemedikleri sürece ihale mi ya da kendileri mi alıp kurdular öğrenemeyeceğiz. Mahkeme kararı, kanun dinlemiyorlar soruları geçiştirip duruyorlar.
  • 03-07-2024, 01:11:01
    #27
    Düşünmeye bile gerek yok , ya aldıkları yazılımcılar biz yaptık diye hazır temayı yedirmiş yada ihale ile milyonlarca TL karşılığı 500 Liralık tema yedirilmiş.

    Hangisi daha kötü bilemedim.