Düşünmeye bile gerek yok , ya aldıkları yazılımcılar biz yaptık diye hazır temayı yedirmiş yada ihale ile milyonlarca TL karşılığı 500 Liralık tema yedirilmiş.

Hangisi daha kötü bilemedim.