Konu
OSYM'nin Yeni Sitesinde Hazır Html Tasarım Kullanılmış!
03-07-2024, 10:10:08
#29
reball
tristy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben bir sorun görmüyorum. Amerika'yı yeniden keşfetmenin lüzmu yok. Gayet kullanılabilir.
60$'a tema alınıp 10.000$ fatura kesilmesiyse benim için de sorun yok hocam