tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir sorun görmüyorum. Amerika'yı yeniden keşfetmenin lüzmu yok. Gayet kullanılabilir.
60$'a tema alınıp 10.000$ fatura kesilmesiyse benim için de sorun yok hocam