• 02-07-2024, 15:28:03
    #10
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman yazılımcılar yatsın uyusun kardeşim para niye alıyorlar maaş veriliyor bunlara dimi? Çok mu zor oturup bir site çizmek bizim kızdığımız nokta bu değil biraz vizyon.
    Basit bir site bence. Bu tarz işlerde fazla vakit/nakit harcamamak gerek diye düşünüyorum. Tabi X fiyatlı ürün alıp 10X fiyata vermişlerdir. Ama hazır tema kullanımında bir sorun görmediğimi belirttim sadece.
  • 02-07-2024, 15:36:25
    #11
    Yalnız tema iyiymiş Kullanırım ben bunu teşekkürler 🙏
  • 02-07-2024, 15:36:44
    #12
    İhaleyi alan firma ne kadar almıştır acaba
  • 02-07-2024, 15:54:28
    #13
    Vay be birileri parayı vurmuş belli ihale bedeli kaç milyondu acaba ?
  • 02-07-2024, 16:05:17
    #14
    Temayı almamışlardır, ihale açmıştır yandaşa vermiştir o da 49$ temayı alıp uygulamıştır sıfır maliyet ile yaklaşık birkaç milyonu ceplemiştir...
  • 02-07-2024, 16:12:44
    #15
    Alt sayfalara geçince yapı değişiyor hiç profesyonel olmamış
  • 02-07-2024, 16:12:52
    #16
    Aracı bir firmaya milyonlar ödemek yerine kendi içerisinde hazır template lisansı alıp geliştirdilerse herhangi bir sorun göremiyorum. Ancak milyonların döndüğü bir ihalede yazılım ekibi hazır template kullandıysa ayıptır, herkes biliyorki bir yazılım şirketi OSYM'nin sitesi için milyonlarca TL teklif verecektir.
  • 02-07-2024, 20:20:45
    #17
    Sorun nerede hocam kullanılsın diye yapılmış işte
  • 02-07-2024, 21:21:46
    #18
    Bence düzenlemeye gerek yok. Gayet güzel duruyor.