O zaman yazılımcılar yatsın uyusun kardeşim para niye alıyorlar maaş veriliyor bunlara dimi? Çok mu zor oturup bir site çizmek bizim kızdığımız nokta bu değil biraz vizyon.
Basit bir site bence. Bu tarz işlerde fazla vakit/nakit harcamamak gerek diye düşünüyorum. Tabi X fiyatlı ürün alıp 10X fiyata vermişlerdir. Ama hazır tema kullanımında bir sorun görmediğimi belirttim sadece.