Aracı bir firmaya milyonlar ödemek yerine kendi içerisinde hazır template lisansı alıp geliştirdilerse herhangi bir sorun göremiyorum. Ancak milyonların döndüğü bir ihalede yazılım ekibi hazır template kullandıysa ayıptır, herkes biliyorki bir yazılım şirketi OSYM'nin sitesi için milyonlarca TL teklif verecektir.