• 01-07-2024, 19:24:10
    #1
    çevremde dost dediğim işverenler geçen yıllarda suriyeli işçi çalıştırmayın dediğimde ucuz ve çalışkan diyorlardı şimdi çalıştırdığı işçiler karısına kızına göz dikecek kıvama geldi halen işin farkında değiller inşaAllah suriyelileri savunanlar bir gün o 5 yaşında kız gibi sizinde kızınız o kıvamdayken cinnet geçirmezsiniz! bunlara aş ekmek kira verenin aklına yumruk atayım...
  • 01-07-2024, 19:25:38
    #2
    Asgari ücretin altında kaçak çalıştıran kişilerden böyle empati bekleyemezsin hocam

    Mülteci olduklarından dolayı tamamen dışlanmalarına karşıyım aynısı bizim başımıza da gelmiş tarihte ülkemizde çok fazla muhacir var bunlardan ders çıkarmak lazım

    Yine de yaşamlarını tamamen kolaylaştırmak için ortam hazırlanmaması ve yerlerinin garanti olmaması gerek geri dönmeleri gerekir.

    Umarım bu kısa sürede hazırlanır ve meclisten geçer. Ancak avrupa ülkeleri mültecileri kolay kolay göndertmeyebilirler.

    Sadece bizim ağzımıza bakan bir konu değil yani ne yazık ki.
    • fatihbaz
    fatihbaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2024, 19:29:27
    #3
    Kayseri'de yaşıyorum. Organize sanayinin %60-%70'i Suriyeli. Bugün birçok kişiyle konuştuğumda kimsenin dükkanını açmadığını duydum çünkü çalışacak elemanları yok. İyi oluyor, ucuz işçi diye çalıştırıyorlar.
  • 01-07-2024, 19:30:26
    #4
    inşallah suriyeliler bize gözü dikmez bizim TÜRK milleti uyuyor maşallah nazar deymesin uyuyun uyuyun
  • 01-07-2024, 19:31:06
    #5
  • 01-07-2024, 20:23:45
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşveren işine bakar boş hamasetlerle uğraşmaz
  • 01-07-2024, 20:55:57
    #7
    her kim bir suriyeliye iş veya yatacak yer veriyorsa beter olsun.

    Babamın akrabası (yan komşum) evini kiraya vermişti onlara, ona da sövdüm valtiyle (10 sene önce) bu gün yine söverim.

    her kim suriyelileri savunuyorsa onlarda beter olsun.