Asgari ücretin altında kaçak çalıştıran kişilerden böyle empati bekleyemezsin hocam

Mülteci olduklarından dolayı tamamen dışlanmalarına karşıyım aynısı bizim başımıza da gelmiş tarihte ülkemizde çok fazla muhacir var bunlardan ders çıkarmak lazım

Yine de yaşamlarını tamamen kolaylaştırmak için ortam hazırlanmaması ve yerlerinin garanti olmaması gerek geri dönmeleri gerekir.

Umarım bu kısa sürede hazırlanır ve meclisten geçer. Ancak avrupa ülkeleri mültecileri kolay kolay göndertmeyebilirler.

Sadece bizim ağzımıza bakan bir konu değil yani ne yazık ki.