Kayseri'de yaşıyorum. Organize sanayinin %60-%70'i Suriyeli. Bugün birçok kişiyle konuştuğumda kimsenin dükkanını açmadığını duydum çünkü çalışacak elemanları yok. İyi oluyor, ucuz işçi diye çalıştırıyorlar.