• 28-06-2024, 10:21:44
    #10
    Bende aynı durumdayım. ramazan bayramından önce peynir ekmek gibi satılan araç modelim 2 aydır ilanda bekliyor. 317 bine düştüm ne arayan ne soran var. satmadan da yenisini alamıyoruz.
  • 28-06-2024, 10:52:23
    #11
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracım Clio 5 2020 model manuel, Honda city almak istiyorum.
    İlan
    ilanınızı inceledim, öncelikle iyi satışlar diliyorum. Umarım istediğiniz fiyata satışını gerçekleştirirsiniz. Bir öneride bulunmak istiyorum; Honda tercihinize sonuna kadar katılıyorum lakin Hyundai Bayon - i20 'yi pek önermiyorum. Gerek dışarıdan aldığı ses, gerekse de yakıt konusunda.
  • 28-06-2024, 10:53:45
    #12
    derzulya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı durumdayım. ramazan bayramından önce peynir ekmek gibi satılan araç modelim 2 aydır ilanda bekliyor. 317 bine düştüm ne arayan ne soran var. satmadan da yenisini alamıyoruz.
    Konu sahibinin izni ile aracınızın ilanını paylaşabilir misiniz? Hem ben incelemek isterim hem de belki burası aracılığıyla alıcı bulursunuz.
  • 28-06-2024, 10:57:01
    #13
    viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin izni ile aracınızın ilanını paylaşabilir misiniz? Hem ben incelemek isterim hem de belki burası aracılığıyla alıcı bulursunuz.
    1161803439