• 28-06-2024, 09:33:09
    #1
    Aracımı değiştirmek istiyorum lakin mevcut aracımı satamıyorum piyasanın durgunluğundan dolayı. Almak istediğim aracı aracımı satmadan da alabilirim ama mantıklı bir hareket mi olur konusunda emin değilim. Bu konuda görüşlerini paylaşmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.
  • 28-06-2024, 09:36:36
    #2
    Hocam durgunluk yok. Sifiri 855 bin olan fiorino nun 2022 modeline adam 755 bin yazmiş. 675 yazsa satacak. Sifir araclar her gün satilmaya devam ediyor, bayiler harıl harıl aeaba çekiyorlar. Kuzenim Malatya volkswagen bayi de muhasebeci. Haftalik ortalama 20 25 satış yapiliyor. Ikinci el piyasası düştü ama insanlar inatla aldigi fiyatin altina satmak islerine gelmiyor. O sefer de satamitorlsrnzaten.
  • 28-06-2024, 09:37:05
    #3
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracımı değiştirmek istiyorum lakin mevcut aracımı satamıyorum piyasanın durgunluğundan dolayı. Almak istediğim aracı aracımı satmadan da alabilirim ama mantıklı bir hareket mi olur konusunda emin değilim. Bu konuda görüşlerini paylaşmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.
    aracınız nedir ilan vs bilgisi paylaşırsanız belki ilgilenen olur. ve Almak istediğiniz araç nedir takas da işe yarar mı fikir verilebilir
  • 28-06-2024, 09:40:27
    #4
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durgunluk yok. Sifiri 855 bin olan fiorino nun 2022 modeline adam 755 bin yazmiş. 675 yazsa satacak. Sifir araclar her gün satilmaya devam ediyor, bayiler harıl harıl aeaba çekiyorlar. Kuzenim Malatya volkswagen bayi de muhasebeci. Haftalik ortalama 20 25 satış yapiliyor. Ikinci el piyasası düştü ama insanlar inatla aldigi fiyatin altina satmak islerine gelmiyor. O sefer de satamitorlsrnzaten.
    Bu sabah haberlerde dinledim.. ikinci elde %7 bir daralma var dahada olacakmış..
  • 28-06-2024, 09:49:14
    #5
    Düşüyor, düşmeye devam edecek.
  • 28-06-2024, 09:51:39
    #6
    kimsede nakit para yok, nakiti geçtim para yok. sürekli olarak borçlanmaya gidiyoruz. o nedenle para yok, yükseliş de yok.
  • 28-06-2024, 10:02:53
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracımı değiştirmek istiyorum lakin mevcut aracımı satamıyorum piyasanın durgunluğundan dolayı. Almak istediğim aracı aracımı satmadan da alabilirim ama mantıklı bir hareket mi olur konusunda emin değilim. Bu konuda görüşlerini paylaşmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.
    Hocam 2.el durgun cunku herkes sazan avında. Kim kime ne kadar geçirebilirsem diyor. Sıfır araclarda su donem ındırımler mevcut. yılbasında aldıgım 1.4 mılyonluk araba su an 1.2 - 1.3 paketıne gore. Sıfır faız kampanyaları vs var. satmadan alabılıyorsanız alın otekı aracta dursun. Ilerleyen zamanda ıkısınınde degerı zaten artacaktır.
  • 28-06-2024, 10:13:37
    #8
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracınız nedir ilan vs bilgisi paylaşırsanız belki ilgilenen olur. ve Almak istediğiniz araç nedir takas da işe yarar mı fikir verilebilir
    Aracım Clio 5 2020 model manuel, Honda city almak istiyorum.
    İlan
  • 28-06-2024, 10:16:48
    #9
    düşme felan hikaye arkadaşımda mercedes coupe vardı 5.4e koydu 5.2ye 1 hafta sonra sattı aldığınız araca bağlı
    egea gibi çer çöp araçlar satılmaz emsali çoktur ama ünlü ve markası olan az nadir ender araçlar her türlü gider
    eskide kaldı 500e alayım 800e okutayım egeacığımı diyenlerin gözü yaşlı :d