Aracımı değiştirmek istiyorum lakin mevcut aracımı satamıyorum piyasanın durgunluğundan dolayı. Almak istediğim aracı aracımı satmadan da alabilirim ama mantıklı bir hareket mi olur konusunda emin değilim. Bu konuda görüşlerini paylaşmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.
Hocam 2.el durgun cunku herkes sazan avında. Kim kime ne kadar geçirebilirsem diyor. Sıfır araclarda su donem ındırımler mevcut. yılbasında aldıgım 1.4 mılyonluk araba su an 1.2 - 1.3 paketıne gore. Sıfır faız kampanyaları vs var. satmadan alabılıyorsanız alın otekı aracta dursun. Ilerleyen zamanda ıkısınınde degerı zaten artacaktır.