Aracımı değiştirmek istiyorum lakin mevcut aracımı satamıyorum piyasanın durgunluğundan dolayı. Almak istediğim aracı aracımı satmadan da alabilirim ama mantıklı bir hareket mi olur konusunda emin değilim. Bu konuda görüşlerini paylaşmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.