Aracım Clio 5 2020 model manuel, Honda city almak istiyorum.
İlan
ilanınızı inceledim, öncelikle iyi satışlar diliyorum. Umarım istediğiniz fiyata satışını gerçekleştirirsiniz. Bir öneride bulunmak istiyorum; Honda tercihinize sonuna kadar katılıyorum lakin Hyundai Bayon - i20 'yi pek önermiyorum. Gerek dışarıdan aldığı ses, gerekse de yakıt konusunda.