Bende aynı durumdayım. ramazan bayramından önce peynir ekmek gibi satılan araç modelim 2 aydır ilanda bekliyor. 317 bine düştüm ne arayan ne soran var. satmadan da yenisini alamıyoruz.
Konu sahibinin izni ile aracınızın ilanını paylaşabilir misiniz? Hem ben incelemek isterim hem de belki burası aracılığıyla alıcı bulursunuz.