Biz Türkler neden böyleyiz ki?
18
●688
- 27-06-2024, 20:07:53genel olarak her yerde bu sekilde maalesef. randevu sistemli bir web sitesi kurarak yavas yavas online geçebilirsiniz aslında
- 27-06-2024, 22:18:04Şöyle bir yol izleyebilirsiniz.
Sadece Türklerde randevu için önden temsili bir ücret talep edebilirsiniz.
Ama bunu %90 kabul etmezler. Zaten çoğunun gelmediğini kendinizde söylüyorsunuz. Arada gelecek olanlarda kabul etmez. Ödeme yapanda gelmemesi durumunda parasını geri ister olay çıkarabilir 3 kuruş için başınız belaya girebilir.
Diğer seçenek , Türk müşteri randevu almış olsa dahi yerine yabancı bir müşteri geldiğinde onu bekletip , Türk müşteriyi tekrar arayarak gelip gelmeyeceğini sorabilirsiniz. Ona göre yabancıya randevu verirsiniz. Oran olarak düşürse'de yine çözüm değil tabi.
Diğer bir seçenek Türk müşterilere bir kontenjan ayırın 100 kişi yerine ayda 30 kişi koyun , onlarıda üst üste randevu verin , misal 10 dk aralıkla randevu veriyorsanız 30 dkya 5 türk müşteri sıkıştırın zaten 2si garanti gelmez. Evet kötü bir durum kendi ülkenin vatandaşını dışlamak gibi ama yapacak bir şey yok. Hak edene hak ettiğini vereceksin. - 27-06-2024, 23:01:29Merhabalar.tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Online randevu sistemi ve kapsamlı sözleşmelerle keyfine düşkün
hemşerilerimizin bundan sonra daha anlayışlı davranmasını
sağlayabilirsiniz. Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki
numaradan ulaşırsanız detaylı görüşebiliriz.
İyi forumlar - 28-06-2024, 16:47:38Hocam çok basit ya bizimkilerin dilinden konuşacaksın,
Hemen basit online bi ödeme sisteminden 100₺ temsili bir randevu ücreti çektirceksiniz, sonrada muayene ücretinden bu tutar düşülecektir diceksiniz bitti gitti.
Ruslar 10 dk erken geliyorsa bizimkiler yarım saat erken gelir böyle yaparsan 😁 - 28-06-2024, 16:51:50Üyeliği durduruldumillet olarak çekilmez hale geldik.
10 yıldır çeşitli çok uluslu bir firmalarda çalıştım, şu an çalıştığım firmadan bilenen yabancı bir firma, son yıllarda global olarakta aynı durumdan dolayı insanları bezdirdik
çok üzücü bir söyle ama çok ahlaksız bir toplum haline geldik. - 28-06-2024, 16:52:55Üyeliği durduruldukesinlikle çözüm değil hastane randevu sisteminde bile devlet çözüm bulamadıokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en güzelini uçak firmaları gibi olacak. aynı koltuğu bi kaç kişiye satıp önce kim gelirse o oturacak
- 28-06-2024, 17:08:44Normal hastahaneler ile bunu karşılaştırmak son derece yanlış ayrıca devletin verdiği rakalarım hepside yanlışvido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2024, 17:11:40Üyeliği durdurulduhocam mesela orada rakam ya da karşılaştırma değil genel olarak vatandaşın randevuya karşı tutumu.okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle