vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle çözüm değil hastane randevu sisteminde bile devlet çözüm bulamadı

en güzelini uçak firmaları gibi olacak. aynı koltuğu bi kaç kişiye satıp önce kim gelirse o oturacak
Normal hastahaneler ile bunu karşılaştırmak son derece yanlış ayrıca devletin verdiği rakalarım hepside yanlış