Online Ödemeli Randevulu sisteme geçin hocam mecbur para verdikleri için gelmek zorunda kalırlar
kesinlikle çözüm değil hastane randevu sisteminde bile devlet çözüm bulamadı
en güzelini uçak firmaları gibi olacak. aynı koltuğu bi kaç kişiye satıp önce kim gelirse o oturacak