• 15-07-2009, 22:02:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,
    istanbul'da şirketlerle görüşmelerim olacak. Bu süre içerisinde biraz kalmam lazım. Hemen ev tutmak istemiyorum, bir anlaşayım yerleşeyim hangi semt ilçe olacağı kesinleşsin ondan sonra.

    Bu süreçte bana yataklı bir odasını (kanepe, çekyat falan da olur) kiralayacak bir eve ihtiyacım var.

    Hangi semt olduğu hiç önemli değli.

    Aylık isteyeceğiniz kirayı yazarsanız kaldığım ay sayısınca baştan ödeme yaparım.

    Tolga
  • 15-07-2009, 22:47:43
    #2
    Hocam sende bir gidemedin İstanbul'a aylar önce İstanbul'daki dublex-triblex villaların resmini gösteriyordun hangisini kiralasam diye
  • 15-07-2009, 23:34:10
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Diazem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende bir gidemedin İstanbul'a aylar önce İstanbul'daki dublex-triblex villaların resmini gösteriyordun hangisini kiralasam diye
    Maşallah sen de üye olalı 1 ay olmamış aylar öncesini iyi biliyorsun,eski nickinle bu kadar açık sözlü olamıyordun galiba
  • 15-07-2009, 23:37:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah sen de üye olalı 1 ay olmamış aylar öncesini iyi biliyorsun,eski nickinle bu kadar açık sözlü olamıyordun galiba
    yok yok onun bir davası vardı yargıtay kararı bozmuş o sevinç ile üye olmuş
  • 15-07-2009, 23:40:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ev arkadaşı bende arıyorum ama bende yeni eve çıkıcam, eğer yeni bir yer düşünse konuşabiliriz.
  • 15-07-2009, 23:40:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah sen de üye olalı 1 ay olmamış aylar öncesini iyi biliyorsun,eski nickinle bu kadar açık sözlü olamıyordun galiba
    Zuhahah İyi açık yakalamışsın Hocam Helal Sana
  • 16-07-2009, 00:47:14
    #7
    Diazem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende bir gidemedin İstanbul'a aylar önce İstanbul'daki dublex-triblex villaların resmini gösteriyordun hangisini kiralasam diye
    Valla hocam hem kendimin hem ailemin çok yüklü borçlarını ödemek durumunda kaldım bir de üstüne ağır bir hastalık geçirdim. Borcun varken ne kazanırsan kazan tek kuruşun kalmıyor, taşınamıyorsun, üstelik buradaki ailem de ara durumda. Pederin yaştan emekli olmasına 1 yıl var ama bu yaşta artık mobilya atölyeleri almıyor kendisini, annem ev hanımı. Ben para getirmezsem yiyecek ekmekleri yok. Çıkamıyorum yani buradan kolay kolay, hem aile bakılacak hem borç ödenecek hem sürekli bir iş koşuşturma.
    mecburiyet maalesef.
    Nasip diyelim neyse, bu Ağustos kararlıyım, güzel birkaç da şirket var, bakalım.

    işte bunları iş görüşmelerinde anlatamıyorsun, takım elbiseli insanlar karşısında prezentıbl olman gerek. Önce hayat bana prezentbl olsun
  • 16-07-2009, 00:50:14
    #8
    Bingseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev arkadaşı bende arıyorum ama bende yeni eve çıkıcam, eğer yeni bir yer düşünse konuşabiliriz.
    en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozuldu bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .
  • 16-07-2009, 14:11:53
    #9
    Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozuldu bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .
    Kesinlikle öyle , en yakın kanka dediğin kişi ile bile bi süre yaşayınca farklı oluyor.