Konu
İstanbul'da ev arkadaşı isteyen? - Bir süre
16-07-2009, 14:11:53
#9
teknoali
Minova adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozuldu
bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .
Kesinlikle öyle , en yakın kanka dediğin kişi ile bile bi süre yaşayınca farklı oluyor.