Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozuldu bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .
Kesinlikle öyle , en yakın kanka dediğin kişi ile bile bi süre yaşayınca farklı oluyor.