Bingseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev arkadaşı bende arıyorum ama bende yeni eve çıkıcam, eğer yeni bir yer düşünse konuşabiliriz.
en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozuldu bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .