Selamlar,
istanbul'da şirketlerle görüşmelerim olacak. Bu süre içerisinde biraz kalmam lazım. Hemen ev tutmak istemiyorum, bir anlaşayım yerleşeyim hangi semt ilçe olacağı kesinleşsin ondan sonra.
Bu süreçte bana yataklı bir odasını (kanepe, çekyat falan da olur) kiralayacak bir eve ihtiyacım var.
Hangi semt olduğu hiç önemli değli.
Aylık isteyeceğiniz kirayı yazarsanız kaldığım ay sayısınca baştan ödeme yaparım.
Tolga
İstanbul'da ev arkadaşı isteyen? - Bir süre
8
●680
- 15-07-2009, 22:02:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 15-07-2009, 23:34:10Üyeliği durdurulduMaşallah sen de üye olalı 1 ay olmamış aylar öncesini iyi biliyorsun,eski nickinle bu kadar açık sözlü olamıyordun galibaDiazem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 15-07-2009, 23:37:05Üyeliği durdurulduyok yok onun bir davası vardı yargıtay kararı bozmuş o sevinç ile üye olmuşEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2009, 23:40:33Üyeliği durdurulduZuhahah İyi açık yakalamışsın Hocam Helal SanaEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2009, 00:47:14Valla hocam hem kendimin hem ailemin çok yüklü borçlarını ödemek durumunda kaldım bir de üstüne ağır bir hastalık geçirdim. Borcun varken ne kazanırsan kazan tek kuruşun kalmıyor, taşınamıyorsun, üstelik buradaki ailem de ara durumda. Pederin yaştan emekli olmasına 1 yıl var ama bu yaşta artık mobilya atölyeleri almıyor kendisini, annem ev hanımı. Ben para getirmezsem yiyecek ekmekleri yok. Çıkamıyorum yani buradan kolay kolay, hem aile bakılacak hem borç ödenecek hem sürekli bir iş koşuşturma.Diazem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mecburiyet maalesef.
Nasip diyelim neyse, bu Ağustos kararlıyım, güzel birkaç da şirket var, bakalım.
işte bunları iş görüşmelerinde anlatamıyorsun, takım elbiseli insanlar karşısında prezentıbl olman gerek. Önce hayat bana prezentbl olsun
- 16-07-2009, 00:50:14en sakat iş ev işidir. ben 4 seneli arkadaşım ile eve çıktım aramız bozulduBingseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .
- 16-07-2009, 14:11:53Kesinlikle öyle , en yakın kanka dediğin kişi ile bile bi süre yaşayınca farklı oluyor.Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylar önce İstanbul'daki dublex-triblex villaların resmini gösteriyordun hangisini kiralasam diye
bir insanı tanımak için aynı evde kalmak ya da yola çıkmak lazım .