• 15-06-2024, 20:35:14
    #1
    Almanya'da Afd , Hollanda’da Wilders, Fransa’da le pen, İtalya’da Meloni…Türkiye’de Ümit Özdağ demek isterdim, fakat tam anlamıyla diyemiyorum ama yine de şu bir gerçek ki Ümit Özdağ en büyük göç dalgasının Türkiye’de olduğunu muhalefete de iktidara hatta ve hatta tüm ülkeye empoze etti. Sizce Türkiyede’de aşırı sağ yükselir mi? Göç dalgasından ötürü.
  • 15-06-2024, 20:36:01
    #2
    Aşırı sağ derken kimi kastediyorsunuz
  • 15-06-2024, 20:40:03
    #3
    Sağ yükselmez goçmen karşıtlığı yukselir
  • 15-06-2024, 20:40:45
    #4
    Acı bir gerçek ki Ümit Özdağ teşkilatı sağlam biçimde kuramadı, Türkiye çapında ses getirsede yerelde bu sebeple gelişemedi parti tabanı bir türlü tam anlamıyla oluşturulamadı. Ayrıca yeni geçirdiğimiz seçimlerde sağın komple dağıldığını rahatlıkla görebiliriz. Ümit Özdağ %7 alıyoruz diyordu. Ancak oylar aynı kaldı. İyi parti ise dağıldı.
  • 15-06-2024, 20:42:37
    #5
    Valla onu bunu bilmem de, Mülteci işleriyle 1000 dönüm tarla yapan biliyorum gerçek olan budur bence.
  • 15-06-2024, 21:06:18
    #6
    ülkede sağ dediğin cebini doldurmaya çalışan tayfadır.

    ülkeyi düşünen kemalist taraftır.

    sol da yükselmez o da sağın aynısıdır.
  • 15-06-2024, 21:30:06
    #7
    ya kardeşim çok konuşma kiralık ev var mülteci felan fark etmez getir verek kiraya çatır çutur gezek yiyek
  • 15-06-2024, 21:34:18
    #8
    Burada siyaset yasak mı bilmiyorum ama.

    Bu ülkede seloya ve demirtaşa selam gönderen kişinin partisi kazandı. Selam gönderdikleri kişiler küreselcilere hizmet eden adamlar yani göçmen savunucuları.
  • 15-06-2024, 22:06:55
    #9
    Bi avrupadaki aşırı sağa bak bide bizdeki zafera bak daha 2-3 it uyutamayız diyor.

    Daha sokak köpeği uyutamayan parti canlı kanlı insan göndereceğiz diyor AHAHAHA

    Zafer partisi milliyetçi kesimi bastırmak için ortaya çıkarılmış küreselcilerin partisi BENCE.

    Bir partinin her olayı mı falso olur ya? Teşkilatlanma 0.