Almanya'da Afd , Hollanda’da Wilders, Fransa’da le pen, İtalya’da Meloni…Türkiye’de Ümit Özdağ demek isterdim, fakat tam anlamıyla diyemiyorum ama yine de şu bir gerçek ki Ümit Özdağ en büyük göç dalgasının Türkiye’de olduğunu muhalefete de iktidara hatta ve hatta tüm ülkeye empoze etti. Sizce Türkiyede’de aşırı sağ yükselir mi? Göç dalgasından ötürü.