Acı bir gerçek ki Ümit Özdağ teşkilatı sağlam biçimde kuramadı, Türkiye çapında ses getirsede yerelde bu sebeple gelişemedi parti tabanı bir türlü tam anlamıyla oluşturulamadı. Ayrıca yeni geçirdiğimiz seçimlerde sağın komple dağıldığını rahatlıkla görebiliriz. Ümit Özdağ %7 alıyoruz diyordu. Ancak oylar aynı kaldı. İyi parti ise dağıldı.