• 12-06-2024, 10:04:07
    #1
    Platin üye
    Daha yeni 19 yaşında bir kardeş vefat etti kuryeler harici bütün gençlerde bir motor hevesi var ve bilinçsizce ehliyetsiz kasksız motor kullanıyorlar yapmayın aileler izin vermeyin lütfen bizim her istediğimiz olmuyordu zamanında
  • 12-06-2024, 10:05:25
    #2
    Backlink = Güven 🔗
    her gün ölüyor maalesef birileri duyduğm ölen arkadaşlar da oldu bende 16 yaşımdan beri kullanıyorum (3.5senedir)motorsiklet ama bunları duydukça soğuyorum arabaya geçmeyi düşünüyorum
  • 12-06-2024, 10:06:10
    #3
    Şeytan arabası

    Diğer bu konu da ülke hindistana döndü iyice bu getir götürcülerin yüzünden bir anda zınk sağdan soldan çıkıyorlar
  • 12-06-2024, 10:07:13
    #4
    Platin üye
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeytan arabası

    Diğer bu konu da ülke hindistana döndü iyice bu getir götürcülerin yüzünden bir anda zınk sağdan soldan çıkıyorlar
    Getir götürcüleri geçtim ekmek parasında insanlar sırf şekil olsun diye motor alan gençlerimize sözüm
  • 12-06-2024, 10:11:07
    #5
    Ne yapsın gençler? Standart ortalama bir gencin şu anda araba alması mümkün değil. Hadi diyelim aldın 200-300 Bin TL para verip alacağın araba TOFAŞ. Aynı paralara çok daha iyi motorlar alabiliyorlar. Tabi motorları aldıktan sonra güvenlik ekipmanlarını almaya para kalmıyor. Dikkat, bilinçli sürüş ve sakinlik lazım.
  • 12-06-2024, 10:11:19
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeytan arabası

    Diğer bu konu da ülke hindistana döndü iyice bu getir götürcülerin yüzünden bir anda zınk sağdan soldan çıkıyorlar
    Getir götürcüler ne yapsın sistem bu onlar hızlı çalışmadığı sürece kazanamıyor sisteme mecbur boyun eğiyorla. Ekmek parası kazanmak bu kadar basit değil, 5 yıldır kurye olmama rağmen ben bile yeri geldi mi hızlı çalışabiliyorum
  • 12-06-2024, 10:12:43
    #7
    Çin malı ve hintli motorların fiyatlarının ulaşılabilir olması sebebi ile insanlar alıyor, gönül isterdi araç alalım. Ben gösteriş için olduğunu düşünmüyorum.
  • 12-06-2024, 10:14:09
    #8
    Platin üye
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapsın gençler? Standart ortalama bir gencin şu anda araba alması mümkün değil. Hadi diyelim aldın 200-300 Bin TL para verip alacağın araba TOFAŞ. Aynı paralara çok daha iyi motorlar alabiliyorlar. Tabi motorları aldıktan sonra güvenlik ekipmanlarını almaya para kalmıyor. Dikkat, bilinçli sürüş ve sakinlik lazım.
    Ölmek yerine toplu taşıma kullanıp devam etmek daha iyi
  • 12-06-2024, 10:14:28
    #9
    32 yasindayim 12 yildir motor kullaniyorum arabadan nefret ediyorum motor ozgurluktur hocam bi kutunun icine tikilip gitmek cok sıkıcı bayramda memlektime gidicem mesela kusadasindan kirkagaca gidiyorum nmax ile 200km arabada var onunla gitmiyorum asiri sıkıcı ama tabi yaris motoru alip kurallara hice sayanlara diyecek sozum yok sonlari genelde kaza oluyor