her gün ölüyor maalesef birileri duyduğm ölen arkadaşlar da oldu bende 16 yaşımdan beri kullanıyorum (3.5senedir)motorsiklet ama bunları duydukça soğuyorum arabaya geçmeyi düşünüyorum