32 yasindayim 12 yildir motor kullaniyorum arabadan nefret ediyorum motor ozgurluktur hocam bi kutunun icine tikilip gitmek cok sıkıcı bayramda memlektime gidicem mesela kusadasindan kirkagaca gidiyorum nmax ile 200km arabada var onunla gitmiyorum asiri sıkıcı ama tabi yaris motoru alip kurallara hice sayanlara diyecek sozum yok sonlari genelde kaza oluyor