Nedir bu gençlerin motor sevdası
16
●702
- 12-06-2024, 10:05:25her gün ölüyor maalesef birileri duyduğm ölen arkadaşlar da oldu bende 16 yaşımdan beri kullanıyorum (3.5senedir)motorsiklet ama bunları duydukça soğuyorum arabaya geçmeyi düşünüyorum
- 12-06-2024, 10:07:13Getir götürcüleri geçtim ekmek parasında insanlar sırf şekil olsun diye motor alan gençlerimize sözümDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2024, 10:11:07Ne yapsın gençler? Standart ortalama bir gencin şu anda araba alması mümkün değil. Hadi diyelim aldın 200-300 Bin TL para verip alacağın araba TOFAŞ. Aynı paralara çok daha iyi motorlar alabiliyorlar. Tabi motorları aldıktan sonra güvenlik ekipmanlarını almaya para kalmıyor. Dikkat, bilinçli sürüş ve sakinlik lazım.
- 12-06-2024, 10:11:19Getir götürcüler ne yapsın sistem bu onlar hızlı çalışmadığı sürece kazanamıyor sisteme mecbur boyun eğiyorla. Ekmek parası kazanmak bu kadar basit değil, 5 yıldır kurye olmama rağmen ben bile yeri geldi mi hızlı çalışabiliyorumDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2024, 10:14:09Ölmek yerine toplu taşıma kullanıp devam etmek daha iyihicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2024, 10:14:2832 yasindayim 12 yildir motor kullaniyorum arabadan nefret ediyorum motor ozgurluktur hocam bi kutunun icine tikilip gitmek cok sıkıcı bayramda memlektime gidicem mesela kusadasindan kirkagaca gidiyorum nmax ile 200km arabada var onunla gitmiyorum asiri sıkıcı ama tabi yaris motoru alip kurallara hice sayanlara diyecek sozum yok sonlari genelde kaza oluyor