• 10-06-2024, 21:46:03
    #28
    1 hafta banlanmış?
  • 10-06-2024, 22:52:50
    #29
    Evet satılıyor hersey kanıtlı report ettim ama dönüş olmadı kendisi bu forumda bariniyor hemde davetiye satıyor
  • 11-06-2024, 00:22:31
    #30
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta banlanmış?
    hakikaten bu ne ya ben son 5 ticaretimden 3ünde dolandırıldım adamlar foruma *********** doldurdu 1 haftalık ban atılıyor. Forumda şikayet konuları artıyor. Dolandırılma vakaları aldı başını gitti uzun bir süre tüm davetiyeler kapanması gerekirken foruma *********** davet edenler 1 hafta ban yiyor güler misin ağlar mısın yazık.
  • 11-06-2024, 00:49:35
    #31
    hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakikaten bu ne ya ben son 5 ticaretimden 3ünde dolandırıldım adamlar foruma *********** doldurdu 1 haftalık ban atılıyor. Forumda şikayet konuları artıyor. Dolandırılma vakaları aldı başını gitti uzun bir süre tüm davetiyeler kapanması gerekirken foruma *********** davet edenler 1 hafta ban yiyor güler misin ağlar mısın yazık.
    Hocam özür dilerim ama ben ve daha bir çok 15 20 yıllık üyeler hala hiç dolandırılmazken siz son 5 ticaretin 3ünde dolandırılıyorsanız birazda kendinizi sorgulamalısını nacizane...
  • 11-06-2024, 00:50:11
    #32
    *********** da "Kardeşim ben dolandırıyım 3000 TL iban at" diyeceğini sanıyor zaten böyle adamların bu IQ seviyesi ile forumda durması bize hakaretti.
  • 11-06-2024, 00:51:54
    #33
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özür dilerim ama ben ve daha bir çok 15 20 yıllık üyeler hala hiç dolandırılmazken siz son 5 ticaretin 3ünde dolandırılıyorsanız birazda kendinizi sorgulamalısını nacizane...
    hocam durumun bizimle ilgisi yok. Bizim R10 olan güvenimizden kaynaklanıyor yaptırdığımız iş gereği her zaman 5-10 senelik üye adam bulamıyoruz.
  • 11-06-2024, 00:53:12
    #34
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *********** da "Kardeşim ben dolandırıyım 3000 TL iban at" diyeceğini sanıyor zaten böyle adamların bu IQ seviyesi ile forumda durması bize hakaretti.
    Forumdan gittiği yokki? 1 hafta banlandı sadece
  • 11-06-2024, 00:54:45
    #35
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan gittiği yokki? 1 hafta banlandı sadece
    Geçmiş olsun o zaman Mustafa Düşüncez bunu çoktan facebooktan eklemiştir 1 hafta sonra davetiye almak için
  • 11-06-2024, 00:58:51
    #36
    hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam durumun bizimle ilgisi yok. Bizim R10 olan güvenimizden kaynaklanıyor yaptırdığımız iş gereği her zaman 5-10 senelik üye adam bulamıyoruz.
    R10 dediğiniz 200bin nüfuslu bir şehir hocam r10'a güvenmeyin. Elinizden geldiği kadar kendi tedbirlerinizi alın.

    Not. Şimdi baktım nüfusu r10dan daha az 6 tane şehir var Türkiyede. Adalet sistemi iyidir ama suç oluşmadan önce bir faydası yok tabi...