Konu
R10 Daveti Satılıyor
11-06-2024, 00:50:11
#32
Modal
*********** da "Kardeşim ben dolandırıyım 3000 TL iban at" diyeceğini sanıyor
zaten böyle adamların bu IQ seviyesi ile forumda durması bize hakaretti.